**OBS! Det blir ingen samling i Järfälla ishall, då de var flera som inte hade möjlighet, då tar vi samling vid hotellet istället 17.30.**
Hej här kommer lite uppdaterad information kring cup 1-3 November.
Incheckning Torsdag den 31 Oktober 17.30 på hotellet Quality hotell the weaver.
Middagen kommer serveras på hotellet mellan 18-18.30
Vi kommer gå på Frölunda- Timrå Matchen som gemensam aktivitet på ankomst kvällen 31 oktober. Swisha 100 kr / barn till 070 953 28 39 samt barnens namn i meddelanderutan ( Raul Rodas ) så köper vi biljetterna innan för att säkerställa att alla får biljett och att vi sitter gemensamt.
Järfälla HC 1 - IFK Täby HC 1
Bemanning:
Matchklocka: Östensson
OVR: Abrahamsson
Speaker: Fredlund
Musik: Leppänen
Båsfunktionär: Andersson Fejde & Frylén
Kiosk: Mimon & Norelius
Solna SK/Göta Tranebergs IK - Järfälla HC 2
Järfälla HC 2 - Vallentuna Hockey
Bemanning:
Matchklocka: Sannerö
OVR: Dahleman
Speaker: Sjöholm
Musik: Tottie
Båsfunktionär: Granda & Nordquist
Kiosk: Al-Saady & Pettersson
Boo HC 1 - Järfälla HC 1
Järfälla HC 2 - SDE HF 2
Bemanning:
Matchklocka: Sannerö
OVR: Huhtaniemi
Speaker: Östensson
Musik: Leppänen
Båsfunktionär: Sjöqvist & Norelius
Kiosk: Karlsson & Burmeister Lange
Järfälla HC röd - Nacka HK vit
Flemingsbergs IK - Järfälla HC röd
Huddinge IK - Järfälla HC röd
Järfälla HC röd - Djurgårdens IF
Bemanning:
Matchklocka: Flordal
OVR: Abrahamsson
Speaker: Winqvist
Musik: Andersson Fejde
Båsfunktionär: Karlsson & Frylén
Kiosk: Norelius & Rapp
Bemanning:
Matchklocka: Östensson
OVR: Huhtaniemi
Speaker: Sjöholm
Musik: Harju
Båsfunktionär: Skudikis & Al-Saady
Kiosk: Sannerö & Nordquist
Bemanning:
Matchklocka: Huhtaniemi
OVR: Abrahamsson
Speaker: Winqvist
Musik: Burmeister Lange
Båsfunktionär: Pawlowski & Norelius
Kiosk: Frylén & Andersson Fejde
Morakniv Cup U15
Alla lag kommer att spela minst 6 gruppspelsmatcher.
De lag som hamnar på placeringen 1-6 i tabellen kommer även spela 1 placeringsmatch.
Anmälda lag:
Östersund IK
SDE HF
Piteå HC
IK Sätra
Järfälla HC
Borås HC
Mora IK
Spelaravgift:
1950 kr/spelare (2 ledare ingår) 1150 kr/extra ledare.
I deltagaravgiften ingår förläggning för 3 nätter samt alla måltider.
Resa till och från Mora i egen regi.
Övrig info finns i bifogat dokument.
Samling 18:00
Fys 18:15 - 19:00
IS 19:30 - 20:30
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 17:45
Fys 18:00 - 18:30
teori 18:40 - 19:00
IS 19:30 - 20:30
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Egen uppvärmning 17:30
ombytta 18:20
IS 18:30 - 20:00
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 17:30
Teori/ Snack 17:30
IS 18:30 - 20:00
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 19:00
Fys 19:15 - 20:00
IS 20:30 - 21:30
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 19:00
Fys 19:15 - 20:00
IS 20:30 - 21:30
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 18:30
Fys 18:45 - 19:30
IS 20:00 - 21:30
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 19:00
Fys 19:15 - 20:00
IS 20:30 - 21:30
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Morgonvärmning inför eftermiddagsmatchen
obligatoriskt om man inte spelar match 9:30
Samling 17:00
IS 17:30 - 18:40
Fys 19:00 - 19:30
Medtag Off-ice klubba
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 18:00
Fys 18:15 - 19:00
IS 19:30 - 20:30
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 18:15
Fys 18:30 - 19:15
Teori 19:15 - 20:15
Samling 16:50
Fys 17:00 - 17:30
IS 18:00 - 19:30
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 17:30
IS 18:00 - 19:30
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 18:15
Fys 18:30 - 19:00
IS 19:30 - 20:30
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 19:00
Teori 19:15 - 20:00
IS 20:30 - 21:30
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 17:15
Fys 17:30 - 18:00
IS 18:30 - 20:00
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 18:45
Fys 19:00 - 19:30
IS 20:00 - 21:30
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 17:15
(Egen uppvärmning)
IS 18:00 - 20:00
nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
(Endast vissa kommer bli kallade)
Samling 18:15
Fys 18:30 - 19:00
IS 19:30 - 20:30
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 18:15
Fys 18:30 - 19:00
IS 19:30 - 20:30
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 18:15
Teori 18:30 - 19:00
IS 19:30 - 20:30
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
Samling 18:15
Fys 18:30 - 19:00
IS 19:30 - 20:30
medtag off-ice klubba för fys.
Nedjogg och stretch efter sista aktiviteten
18:15
Denna kvart använder vi för att hämta utrusningen, hänga upp den på sin plats. Och slänga in bagen i duschen
Obligatoriskt
Fysen Börjar 18:30 - 19:30 ca
30 min innan is använder vi till att kontrollera utrusningen.
Vi ska vara klara 10 min innan is Coaches genomgång av isträningen alla redo och klara
Vi går på is 20:00
30 min innan is använder vi till att kontrollera utrusningen. ( I detta Fall har vi förstålse att visas slutar sent i skolan )
Vi ska vara klara 10 min innan is Coaches genomgång av isträningen alla redo och klara
Vi går på is 16:00 - 17:00
30 min innan is använder vi till att kontrollera utrusningen.
Vi ska vara klara 10 min innan is Coaches genomgång av isträningen alla redo och klara
Vi går på is 17:00
Löparskor och vattenflaska,
OBS! varma kläder innan träning och sen får man träna i vad man vill, sen varma kläder efter tränigen. Obligatoriskt.
Vi vill minska sjukdomar.
Denna Utbildning är ett krav från föreningen att alla ska genomgå.
Team 10 bemannar kiosk, entre och utvisningsbås vid A-lagets match mot Eskilstuna 19:e November.
Matchstart 19:00, ni behöver vara på plats en timme innan match.
Två personer bemannar utvisningsbåset, två personer kiosken och en person entrén.
Ni kommer överens sinsemellan om vem som bemannar vilken funktion.
Utvisningsbås:
Se instruktioner för utvisningsbås på klubbens hemsida:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/myclub-site/uploads/documents/000/028/878/J_rf_lla_HC_-_B_sinstruktioner.pdf
Entre:
Entren ska vara bemannad till första periodens slut, instruktion för entrevärd finns på klubbens hemsida:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/myclub-site/uploads/documents/000/024/863/Entr_v_rd.pdf
Kiosk:
Kiosknyckel finns i Team 10:s förråd. Glöm ej att hänga tillbaka nyckeln på sin plats efter matchen.
Information från kioskansvarig i föreningen:
Kiosken är en bra inkomstkälla för föreningen och önskemålet är att ha den öppen under hemma matcher, hockeyskolan samt cuper så långt det är möjligt, det ska vara enkelt att sälja kaffe samt toast, chokladbollar och snacks. (korven kan man skippa vardagar om det är en mindre publik, tror mera svinn än försäljning då man tvingas slänga det mesta, ni avgör själva) Kiosken är kontantfri, endast swish och kort
EFTER VARJE KIOSK PASS:
- Städa och diska bort, glöm inte att torka bord och golv utanför
- Fyll upp kylen samt godis/snacks
- Ta in pant lådan
- Töm samtliga sopsäckar, container finns bakom hallen utgång mot skott rampen
- Lås in paddan i kassaskåpet i kiosk förrådet
Obligatorisk närvaro.
Team 10 bemannar kiosk, entre och utvisningsbås vid A-lagets match 25:e Februari.
Matchstart 19:00, ni behöver vara på plats en timme innan match.
Två personer bemannar utvisningsbåset, två personer kiosken och en person entrén.
Ni kommer överens sinsemellan om vem som bemannar vilken funktion.
Utvisningsbås:
Se instruktioner för utvisningsbås på klubbens hemsida:
Entre:
Entren ska vara bemannad till första periodens slut, instruktion för entrevärd finns på klubbens hemsida:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/myclub-site/uploads/documents/000/024/863/Entr_v_rd.pdf
Kiosk:
Kiosknyckel finns i Team 10:s förråd. Glöm ej att hänga tillbaka nyckeln på sin plats efter matchen.
Information från kioskansvarig i föreningen:
Kiosken är en bra inkomstkälla för föreningen och önskemålet är att ha den öppen under hemma matcher, hockeyskolan samt cuper så långt det är möjligt, det ska vara enkelt att sälja kaffe samt toast, chokladbollar och snacks. (korven kan man skippa vardagar om det är en mindre publik, tror mera svinn än försäljning då man tvingas slänga det mesta, ni avgör själva) Kiosken är kontantfri, endast swish och kort
EFTER VARJE KIOSK PASS:
- Städa och diska bort, glöm inte att torka bord och golv utanför
- Fyll upp kylen samt godis/snacks
- Ta in pant lådan
- Töm samtliga sopsäckar, container finns bakom hallen utgång mot skott rampen
- Lås in paddan i kassaskåpet i kiosk förrådet
Entre: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/myclub-site/uploads/documents/000/024/863/Entr_v_rd.pdf
Kiosknyckel finns i Team 10:s förråd. Glöm ej att hänga tillbaka nyckeln på sin plats efter matchen.
Information från kioskansvarig i föreningen:
Kiosken är en bra inkomstkälla för föreningen och önskemålet är att ha den öppen under hemma matcher, hockeyskolan samt cuper så långt det är möjligt, det ska vara enkelt att sälja kaffe samt toast, chokladbollar och snacks. (korven kan man skippa vardagar om det är en mindre publik, tror mera svinn än försäljning då man tvingas slänga det mesta, ni avgör själva) Kiosken är kontantfri, endast swish och kort
EFTER VARJE KIOSK PASS:
- Städa och diska bort, glöm inte att torka bord och golv utanför
- Fyll upp kylen samt godis/snacks
- Ta in pant lådan
- Töm samtliga sopsäckar, container finns bakom hallen utgång mot skott rampen
- Lås in paddan i kassaskåpet i kiosk förrådet




